13 sept 2013

Menú Comedor setembro 2013


DÍA
1º PRATO
2º PRATO
SOBREMESA
SUXESTIÓNS CEA
16
Crema de cenorias
Arroz con polbo
Iogur
Tenreira cocida c/ patacas e chícharos/ Froita
17
Salpicón
Lombo asado c/ patacas
Froita
Coello guisado c/ pasta e verduras/ Iogur
18
Arroz tres delicias
Tortilla
Natiñas
Ensalada tépeda de patacas, acelgas e xamón/ Froita
19
Pizza
Pescada á grella c/ ensalada
Froita
Ensalada/ Rapante con arroz branco/ Iogur
20
Lentellas
Albóndegas c/ arroz
Iogur
Crema de verduras/Milanesa de pólo c/ leituga/ Froita
23
Ensalada de arroz
Polo asado c/ patacas
Iogur
Coliflor rebozada/Tenreira asada/ Iogur
24
Macarróns c/ tomate
Pescada á romana c/ ensalada
Froita
Ensalada/ Rapante con arroz/ Iogur
25
Ensaladilla
San Xacobo c/ puré
Flan
Ensalada de pataca, pementos e atún/ Iogur
26
Puré de verduras
Filete á grella  c/ patacas
Iogur
Pisto de verduras/ Sándwich de xamón e queixo/ Froita
27
Empanada
Guiso de polbo c/ fideos
Froita
Arroz con carne e verduras/ Iogur
30
Fabada
Lasaña
Natiñas
Verduras á grella/ Peixe ó forno c/ patacas/ Iogur

12 sept 2013

Oferta de actividades extraescolares de tarde para o curso 2013-2014



 Achegamos a oferta das actividades extraescolares de tarde para o curso 2013-2014,  que abranguerán de OUTUBRO a MAIO, incluídos. 
 Debedes devolver ao Colexio, ata o luns día 16, o impreso que podedes descargar aquí: formulario, sinalando a actividade ou actividades que consideredes adecuadas para os vosos fillos/fillas.

IMPORTANTE: 

  • KODU: Introdución sinxela á creación de programas de ordenador. Esta é unha actividade gratuíta e dirixida aos alumnos de 6º (os alumnos de 5º tamén a poden solicitar por se sobran prazas).
  • Temos outras propostas minoritarias como: Ximnasia Rítmica, Balonmán, Ballet e Cociña. Os interesados rodeen as propostas e de ter grupo falaremos coas persoas interesadas para axustalas ó horario que mellor lles conveña.
  • OBRADOIRO DE XARDINERÍA EN INGLÉS. Esta actvidade será impartida polo profesor axudante americano.
  • CINE. Introdución no campo da creación audiovisual (Elaboración guións, creación de storyboards,gravación, edición e montaxe de video e audio, fotografía, etc.) 
  • PATINAXE, ATLETISMO, BALONCESTO: O horario será dunha hora e as familias terán que responsabilizarse de achegar (excepto os nenos que asistan ó comedor) e recoller aos nenos/as no Pavillón
  •  BALONCESTO PODERÁ SER IMPARTIDO EN INGLÉS.DAMOS A OPCIÓN DE ESCOLLER Á LINGUA E SERÁ IMPARTIDA NA OPCIÓN MÁIS MAIORITARIA.
  •  PIANO: Desenvolverase en grupos de ata un máximo de 4 alumnos/as por hora. O profesor achega os instrumentos (órgano). 
  •   PISCINA: Desenvolverase na piscina Centro Fitness Supera (Lourizán). A actividade comezará ás 16:30 h. O importe da Piscina do 1º trimeste deberá pagarse antes do día 22 de setembro, xa que cobran o trimestre por adiantado.
  •  TEATRO: Desenvolverase na Casa de Cultura de Riomaior
  • BAILE MODERNO: Aprendizaxe de distintas técnicas de baile,  coreografías elaboradas con música de actualidade,  deseño e elaboración de vestiario, escenografía, accesorios, etc. Poderán consultar o programa no blog da ANPA.
  •  Seguro. Os alumnos que fagan actividades deportivas ou asistan ó comedor deberán subscribir un seguro que xestionará a anpa cun custe aproximado de 7€ por curso.
  •  O transporte funcionará  LUNS, MARTES e MÉRCORES,  chegando ao Colexio antes das 4 da tarde  e recollendo aos nenos/as ás 6. Os alumnos que rematen as actividades ás 5 poderán esperar no centro ata a saída do autobús ás 18 horas. 
  •  As actividades extraescolares da tarde deben ingresarse na conta da A.N.P.A na conta nº 2080-5081-95-3040003162, dende o día 1 ata o día 10 de cada mes, sempre por anticipado  e non a mes vencido, indicando o nome do neno/a e a actividade á que asiste.
  • As actividades comezarán o martes, día 1 de outubro. Durante esa semana os monitores adicaran os primeiros minutos a explicarlle aos pais e nais como desenvolveran as distintas actividades. 
  •  É moi importante que os/as nenos/as que se inscriban nunha actividade non se dean de baixa, agás por unha causa xustificada. Se é así, deberán COMUNICALO no Centro ou á ANPA. 
  •  A COTA DA ANPA SERÁ DE 15 € que deberá ser pagada no mes de octubre.
  •  O PREZO DO COMEDOR MANTERASE EN 3.50€ por día.

Exposición de Isaac Sucasas ( profesor da actividade extraescolar de pintura e debuxo)


 " Pintar, Servir e Listo" na sede de Turismo Rias Baixas: .
Está exposta unha obra na que colaboraron os nenos que asistiron as súas clases.
Quedan poucos días, remata o día 13!

Máis información: Deputación de Pontevedra: Axenda
 

MATERIAL PARA ALUMNOS/AS DE 1º E. Primaria


             Ademais dos libros de texto, os vosos fillos/as necesitan o seguinte material complementario:
  • 1 *Carpeta tamaño folio con gomas
  • 1 *Carpeta arquivadora con aneis
  • 1   Lapis 2B STAEDLER NORIS
  • 1   Lapis NORIS nº 2 triangular
  • 2   Gomas MILÁN nata
  • 1   Afialapis de metal
  • 2   Barras grandes de pegamento PRITT
  • 1   Caixa de lapis de cores ALPINO ( 24 unidades )
  • 1   Caixa de ceras PLASTIDECOR ( 24 unidades )
  • 1   Caixa de rotuladores de punta fina JOVI ( 12 unidades )
  • 1   Tesoira de punta redondeada
  • 1  *Axenda para a comunicación familia – escola
  • 1  *Tupperware rectangular
  • 1   Paquete de 500 folios DIN A4 , de 80 gramos NAVIGATOR
  • 1  *Cojín pequeno (40x40 máis ou menos)
  • 1   Regra de 30 cms
  • 1  *Funda de plástico duro con velcro
  • 10 Cartolinas de cor DIN A4
  • 1    Bloque de plastilina grande JOVI
  • 1  *Caderno dobre pauta 3.5 mm ( non espiral )
  • 1  *Caderno cuadrícula mediana
  •   Caixa de panos de papel
  • 1  *Prenda de vestir que poida ser empregada como mandilón
  • 1  *Pincel tamaño medio
  • 1   Tubo de pegamento Imedio
  • 1  *Pendrive 2 GB.

              
O material marcado cun asterisco (*) deberá ser etiquetado co nome do voso neno/a.

     

MATERIAL PARA OS ALUMNOS/AS DE 3º NIVEL



          Ademais dos Libros de Texto, os vosos fillos/as necesitan o seguinte material complementario:
  • 1 carpeta tamaño folio, con gomas.
  • 1 axenda escolar.
  • 1 caderno de música pautado (4 o 6 pentagramas), tamaño cuartilla.
  • 1 funda de plástico tipo sobre.
  • 4 cadernos DIN A4 dobre pauta mediana (lengua-lingua, inglés, reli e música).
  • 1 caderno DIN A4 cuadrícula mediana (matemáticas).
  • 4 lapis NORIS nº 2.
  • 2 gomas MILÁN nata.
  • 1 afialapis de metal.
  • 1 boli azul BIC normal.
  • 1 boli verde BIC normal.
  • 1 pincel tamaño medio.
  • 1 tubo de pegamento IMEDIO.
  • 2 barras pegamento grandes (1 para plástica).
  • 1 caixa de ceras Plastidecor duras (12 unidades).
  • 1 caixa de rotuladores lavables JOVI (12 unidades).
  • 1 caixa de ceras brandas (12 unidades).
  • 1 tesoira coas puntas redondeadas.
  • 1 estoxo para os lapis e cores, grande, brando e sinxelo.
  • 1 compás.
  • 1 regra de 30 cms.
  • 1 semicírculo, 1 escuadra e 1 cartabón.
  • 1 rotulador negro EDDING 1200.
  • 1 paquete de 500 folios DIN A 4, de 80 grs, marca NAVIGATOR.
  • 1 carpeta grande tamaño A4 de 2 anillas con separadores (para os alumnos/as de 3º A. Os de 3º B xa o teñen na clase).
  • 1 dicionario básico de Lengua Castelá ou de Lingua Galega.Ed Xerais. (Neste caso, mercade o que falte).(3º B ten o de lingua galega na clase).
  •  3 cartolinas grandes, cores variados.
  • 2 rolos papel de cociña.
  • 1 PENDRIVE (mínimo de 2 Gb).
  • 1 delantal de cociña.
  • 1 rolo de papel de cociña e 1 paquete de toalliñas húmidas.
  •       1 mandilón ou camiseta vella.
NOTA: O material que teñan do ano anterior e estea en bo estado de conservación, incluídos os cadernos, serve e non é necesario mercar outro novo.

MATERIAL PARA OS ALUMNOS/AS DE 4º NIVEL


          Ademais dos Libros de Texto, os vosos fillos/as necesitan o seguinte material complementario:
  • 2 carpetas tamaño folio, con gomas.  1 funda plástica dura, tipo sobre. 1 caderno DIN A 4, dobre pauta mediana con arames (lingua, lengua).
  • 2 cadernos DIN A 4, de cuadrícula con arames (matemáticas, coñecem.).
  • 4 lapis NORIS nº 2.
  • 2 gomas MILÁN nata.
  • 1 pincel tamaño medio.
  • 1 tubo de pegamento IMEDIO.
  •  3 barras pegamento grandes (1 para plástica).
  •  2 bolígrafos azuis, 1 negro e 1 vermello, BIC normal ou similar.
  • 1 tesoira coas puntas redondeadas.
  • 1 semicírculo.
  • 1 compás.
  • 1 regra de 30 cms.
  • 1 escuadro e 1 cartabón
  • 1 rotulador negro EDDING 1200.
  • 1 axenda escolar ou similar.
  • 1 caixa ceras PLASTIDECOR (12 unidades).
  • 1 paquetes de 500 folios DIN A 4, de 80 grs, marca NAVIGATOR.
  • 1 carpeta anillas DIN A 4 con fundas de plástico (inglés).
  • 1 afialapis de metal.
  • 1 frauta HÖHNER de plástico.
  • 3 cartolinas grandes, cores variados.
  • 2 rolos papel de cociña.
  • 1 PENDRIVE (mínimo de 2 Gb).
  • 1 caixa de zapatos ou similar.
  • 1 mandilón ou camiseta vella.


NOTA: O material que teñan do ano anterior e estea en bo estado de conservación incluídos os cadernos, serve e non é necesario mercar outro novo.

MATERIAL PARA OS ALUMNOS/AS DE 5º


Ademais dos Libros de Texto, os vosos fillos/as necesitan o seguinte material complementario:
  •  2 lapis NORIS nº 2. 
  • 1 tubo de pegamento IMEDIO.
  • 2 gomas MILÁN nata. 
  • 1 afialapis de metal.
  • 4 blocs tamaño folio, raiados, de espiral sinxela e pasta dura. 
  • 1 blocs tamaño folio,cuadriculado, de espiral sinxela e pasta dura.
  • 2  pegamentos de barra grandes, un para (ART).
  • 1 caixa de lapis de cores ALPINO (24 UNIDADES).
  • 1 caixa de rotuladores  JOVI (12 UNIDADES).
  • 2 bolígrafos azuis ou negros   e un vermello.
  • 1 tesoira coas puntas redondeadas.
  • 1 semicírculo.
  • 1 compás.
  • 1 regra de 30 cms.
  • 1 escuadro e 1 cartabón.
  • 1 rotulador negro EDDING 1200.
  • 1 axenda escolar ou similar.
  • 1 paquete de folios de cores DINA4.
  • 1 paquetes de 500 folios DINA4, de 80 grs , marca NAVIGATOR.
  • 1 bloc  de catro argolas tamaño folio con separadores e fundas de plástico para inglés.
  • 1 carpeta, e o  caderno de  música do ano anterior.
  • 1 frauta HÖHNER.
  • 1 caderno pautado de música de 4 ou 6 pentagramas tamaño cuartilla.
  • 1Carpeta clasificadora, tamaño folio.
  • 1 PENDRIVE (mínimo de 2Gb).
  •  2 fundas de plástico,  tamaño DINA4, tipo sobre.
  • 1 mandilón ou camiseta vella.
  • 1 pincel tamaño medio.
NOTA: O material que teñan do ano anterior e estea en bo estado de conservación serve e non é necesario mercar outro novo.

   Os alumnos que aínda non dispoñan dos dicionarios de  Lingua Castelá e Lingua Galega teñen que mercalos (Dicionario de  lingua galega actualizado- Ed. Xerais e Dicionario “ BASICO PRIMARIA” da Ed. S.M.)

MATERIAL PARA OS ALUMNOS/AS DE 6º


Ademais dos Libros de Texto, os vosos fillos/as necesitan o seguinte material complementario:

  • 2 lapis NORIS nº 2.
  • 1 tubo de pegamento IMEDIO.
  • 2 gomas MILÁN nata.
  • 1 afialapis de metal.
  • 4 blocs tamaño folio, raiados, de espiral sinxela e pasta dura.
  • 1 blocs tamaño folio,cuadriculado, de espiral sinxela e pasta dura.
  • 2  pegamentos de barra grandes, un para (ART).
  • 1 caixa de lapis de cores ALPINO (24 UNIDADES).
  • 1 caixa de rotuladores  JOVI (12 UNIDADES).
  • 2 bolígrafos azuis ou negros e un vermello.
  • 1 tesoira coas puntas redondeadas.
  • 1 semicírculo.
  • 1 compás.
  • 1 regra de 30 cms.
  • 1 escuadro e 1 cartabón.
  • 1 rotulador negro EDDING 1200.
  • 1 axenda escolar ou similar.
  • 1 paquete de folios de cores DINA4.
  • 1 paquetes de 500 folios DINA4, de 80 grs , marca NAVIGATOR.
  • 1 bloc  de catro argolas tamaño folio con separadores e fundas de plástico para inglés.
  • 1 carpeta, e o  caderno de  música do ano anterior.
  • 1 frauta HÖHNER.
  • 1 caderno pautado de música de 4 ou 6 pentagramas tamaño cuartilla.
  • 1 Carpeta clasificadora, tamaño folio.
  • 2 fundas de plástico,  tamaño DINA4, tipo sobre.
  • 1 mandilón ou camiseta vella.
  • 1 pincel tamaño medio.
NOTA: O material que teñan do ano anterior e estea en bo estado de conservación serve e non é necesario mercar outro novo.


   Os alumnos que aínda non dispoñan dos dicionarios de Lingua Castelá e Lingua Galega teñen que mercalos. (Dicionario de  lingua galega actualizado-Ed. Xerais- e Dicionario “BASICO PRIMARIA” da Ed. S.M.)